Forum Parafialne
Forum Parafii pw. św. Zygmunta i św. Jadwigi w Kędzierzynie-Koźlu

Marianki - Dziso16zapraszamNaI w Polsceinternet. zbiórkę DM na forum

x.Marcin - 2008-04-12, 10:24
Temat postu: Dziso16zapraszamNaI w Polsceinternet. zbiórkę DM na forum
Dziś o 16.00-16.30 I zbiórka DM na Forum (nieobowiązkowa, ale mile widziane DM)
będziemy starali się m. in. poruszyc sprawę naszego Forum- co byście chciały znalezc na forum, czego byście nie chciały i ja bym nie chciał znalezc na forum ;-) , kwestie obsługi technicznej jak i sprawy bieżące m.in. wyniki egzaminu Virgini Król. Zapraszam!

Milusia17 - 2008-04-12, 13:02

postaram sie byc ale nie obiecuje ze bede
basia095 - 2008-04-12, 15:04

jest tu ktos czy nie ?
x.Marcin - 2008-04-12, 15:06

Witam!
Milusia17 - 2008-04-12, 15:06

tak ja
Milusia17 - 2008-04-12, 15:08

to czym bedzie spotkanie
Gość - 2008-04-12, 15:10

no wlasnie
Milusia17 - 2008-04-12, 15:11

a witam cie gosciu moze sie nam przedstawisz
x.Marcin - 2008-04-12, 15:11

Rozpoczynamy! w kwestii formalnej cieszę się że te forum powstało, mam nadzieję, że nie będzie ono służyło wzajemnemu niszczeniu się ale będzie miejscem wzajemnego wspierania się DM. Jakie mamcie pomysły?
Milusia17 - 2008-04-12, 15:14

Na co pomysly ??
x.Marcin - 2008-04-12, 15:18

bardzo DM proszę o zapoznanie się z regulaminem forum:)
p.s.
wszelkie pogróżki, anonimy proszę kierowac prywatnie do mnie, z podpisem.
kwestia tańców na festynie rzeczywiście można by już cwiczyc bo niedługo 1 czerwca festyn wakacje dzieciom.

basia095 - 2008-04-12, 15:18

na forum ?? :?:
basia095 - 2008-04-12, 15:20

zglaszam sie na ochotnika :!:
Milusia17 - 2008-04-12, 15:20

ale my nikomy nie grozimy
dziekuje za poparcie w tancach :-D

x.Marcin - 2008-04-12, 15:23

w kwestii Virginii Król informuję, że w dniu wczorajszym miała egzamin praktyczny. Wynik bardzo dobry, komisja stwierdziła, że może zostac przyjęta do DM, do momentu przyjęcia może uczestniczyc w zbiórkach DM ( zbiórki kandydatek do DM jej nie dotyczą). czy są wątpliwości ?
Aga13 - 2008-04-12, 15:24

Cześć! Teraz już będziemy spotykać się tylko na forum?
Milusia17 - 2008-04-12, 15:24

A kto był w tej komisjii

<brawo> wreszcie jakies postępy

x.Marcin - 2008-04-12, 15:25

Od przyszłego tygodnia będą zbiórki kandydatek do DM o godz. 10.30
I poprowadzę ja, drugie wybrane marianki starsze :-D a trzecie marianki młodsze

x.Marcin - 2008-04-12, 15:26

tak, teraz będziemy się spotykac tylko na forum, jest spokój........
basia095 - 2008-04-12, 15:27

kiedy bedzie 3 spotkanie :?:
x.Marcin - 2008-04-12, 15:27

w kwestii formalnej- jak ktos ma jakąs sprawę wewnętrzną DM to niech wysyła wiadomośc prywatną ok?
Milusia17 - 2008-04-12, 15:28

no nie wiem czy taki spokoj

Ja protestuje


chyba ze bede miala plan przesylanu pocztą

Aga13 - 2008-04-12, 15:28

Protestuję! :!: Rodzice blokują mi komputer :-D
Aga13 - 2008-04-12, 15:31

Czas minął! Pozdrawiam serdecznie :!:
basia095 - 2008-04-12, 15:31

moge jutro przyniesc zaliczke :?: :?: :?:
x.Marcin - 2008-04-12, 15:31

każdemu wysłałem wiadomośc prywatną, odpiszcie, abym wiedział, że umiecie odbierac pocztę naszego forum 8-)
Aga13 - 2008-04-12, 15:34

A ja zapłacić wszystko :?:
x.Marcin - 2008-04-12, 15:35

jest propozycja ogniska :)
Milusia17 - 2008-04-12, 15:36

Jestem z ogniskiem
x.Marcin - 2008-04-12, 15:38

niedługo pojawią się uaktualnione zdjęcia naszej grupy, tylko muszę niektóre osoby z nich wyciąc! 8-)
basia095 - 2008-04-12, 15:39

nie dostalam prywatnej wiadomosci ani usmiechu prezesa :evil:
x.Marcin - 2008-04-12, 15:40

Milusia17 napisał/a:
Jestem z ogniskiem

chyba za a nie z :lol:

Milusia17 - 2008-04-12, 15:41

basia095 napisał/a:
nie dostalam prywatnej wiadomosci ani usmiechu prezesa :evil:


ja tez nie doatalam prywatnej wiadomosci

basia095 - 2008-04-12, 15:43

moge jutro dac zaliczke :?:
Aga13 - 2008-04-12, 15:43

Ja też nie dostałam :!:
x.Marcin - 2008-04-12, 15:44

sprawdzcie teraz waszą pocztę- ja też dopiero się uczę :lol:
basia095 - 2008-04-12, 15:44

ja tez jestem ZA ogniskiem :!:
Milusia17 - 2008-04-12, 15:45

juz dostalam i odpisalam
Milusia17 - 2008-04-12, 15:46

nie katujcie mnie tak
poprostu sie pomylilam
przpraszam zaszybko pisalam

x.Marcin - 2008-04-12, 15:51

Dzieki tym, którzy byli dziś na służbie :mrgreen:
Milusia17 - 2008-04-12, 15:52

Alez nie ma za co polecamy sie na przyszlosc
x.Marcin - 2008-04-12, 15:54
Temat postu: To już jest koniec
Oficjalnie zamykam I w Polsce zbiórkę DM na forum internetowym :) Dzięki za obecnosc :lol:
zbiórka kolejna w sobotę 19.04.2008 godz. 11.00 pozdrawiam

Milusia17 - 2008-04-12, 15:55

ale na forum czy normalnie ??
x.Marcin - 2008-04-12, 15:55

Kolejna zbiórka w salce oczywiście :lol:
Milusia17 - 2008-04-12, 15:56

aha dzieuje za informacje pozdrawiam
Antje - 2008-04-12, 21:52

Samo postanowienie nareszcie się spełniło. Lecz muszę wyrazić ogólny sprzeciw według zasad, które w ten czas zapanowały. Dzielenie marianek na kk i k powoduje różnice i pyszenie się starszych. Późniejszymi konsekwencjami są konflikty i nieodpowiednia atmosfera.


Apel

DM



x. Marcin

Apeluję w imieniu większości DM o zniesienie barier, które z każdym dniem coraz głębiej zapadają się w nasze przyzwyczajenia. Powodują one niezdrową atmosferę. Między DM powinna zaistnieć chociaż nikła nić porozumienia , niestety na drodze jej staję wielka bela. Okres przygotowawczy nie może być "izolatką" dla młodych, które pragną przyłączyć się do naszego grona. Apeluję więc o zniesienie granic, granic, które nas dzielą. Mam nadzieję, że apel ten nie zostanie bez odzewu, gdyż wierzę, że nikomu nie jest obojętny los drugiego człowieka ani kontakty międzyludzkie- także te między DM.


Antje

P.S każdy kto pragnie poprzeć ten wniosek proszę o podpisanie się . ZNIEŚMY KANDYDATKI NA KANDYDATKI- Znieśmy bariery!


P.S kolonia wcale nie jest durna:D

figlarka - 2008-04-12, 22:04

Znieśmy kandydatki na kandydatki. Te bariery które powstają coraz bardziej nas dzielą,a przecież nie o to chodzi w naszym zgromadzeniu. Dziewczyny powinny poczuć, że my chcemy aby one były, że nie zabrania się nowym spuszczać i stać ze sztandarem, bo jeśli nie nauczą się tego teraz to później nie doją do sztandaru, a raczej nie będą do niego dopuszczone, a w konsekwencji później będa takie same.
I co to komu da...????

Gość - 2008-04-13, 08:49
Temat postu: kandydatki
w naszej grupie dla tych co nie wiedzą informacja oficjalna:
są: kandydatki do grupy Dzieci Maryi, marianki młodsze (zielony medalik), marianki starsze i (niebieski medalik) oraz ks. opiekun. kandydatek na kandydatki nie ma. :mrgreen:

Antje - 2008-04-13, 09:09

uff, ulżyło:D
AgusiaMecner - 2008-04-21, 22:28

Prosze ksieza to z tym wycięciem to tak na niby?Prawda???
AgusiaMecner - 2008-04-28, 15:20

Nik nic nie pisze ...będę płakać...
ela - 2008-04-29, 18:15

Agnieszka! :cry: Nie płacz! ;-)
aneczka95_kk - 2008-05-01, 09:59

Kiedy będzie następne spotkanie w internecie?Czekamy!!!
AgusiaMecner - 2008-05-03, 17:54

ela napisał/a:
Agnieszka! :cry: Nie płacz! ;-)


Postaram się... ;-)

ela - 2008-05-14, 15:23

aneczka95_kk napisał/a:
Kiedy będzie następne spotkanie w internecie?Czekamy!!!

No właśnie kiedy będzie następne spotkanie! :!:

AgusiaMecner - 2008-05-21, 13:05

Za rok ,może dwa...
Milusia17 - 2008-06-04, 07:20

bedzie tylko musimy przypomniec ksiedzu o spotkaniu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group